Klachten

Heeft u een klacht over (de bezorging) van uw bestelling?

We doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Toch kan het wel eens voorkomen dat er iets misgaat. We willen u dan graag goed van dienst zijn. Heeft u een klacht? Maak deze dan binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling aan ons kenbaar. Wij zullen dan in overleg met u het probleem zo snel mogelijk oplossen. Liever de klacht per mail doorgeven? Vermeld dan alstublieft het Bestelnummer. Liever bellen? Dat kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur op +31 (0)62 063 4407.

We hechten er veel waarde aan als u een klacht bij ons meldt. Schroom dus niet om contact op te nemen.

Leidt contact opnemen met ons niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.